Denn ich bin nur ne kölsche jung. Ne Kölsche Jung

Songtext: Willy Millowitsch

denn ich bin nur ne kölsche jung

Do föhl ich mich direkt zu Hus. Uns Sprooch, die mäht uns doch us. Ich ben och söns nit schlääch, nä ich ben brav, Ming Lieblingswöötsche, heiss Kölle Alaaf! Ich sprech doch nur ming eijene Sprooch. Ich binne ne Kölsche Jung und dunn jern lache. Ich ben e'ne Kölsche Jung, wat willste maache? Ich ben nur ne Kölsche Jung un mie Hätz, dat litt mer op d'r Zung Op d'r Stross han ich ming Sprooch jeliehrt und jedes Wort wie tättowiert op minger Zung ich ben ne Kölsche Jung Oh Oh….

Next

Songtext von Brings

denn ich bin nur ne kölsche jung

Hinweis: Diese Seite stellt eine Basisinformation dar. Willy Millowitsch - Kölsche Jung Songtext Als kleine Jung hatt' ich mich eins verlaufe, ich glöv ich glaube , ich wollt mir nur eh' Rahmkamellsche kaufe, ich fund ming Stross nit mi, ja dat war schwer, ne Schutzmann frochte mich, Wo bist her? Wenn wir sie sprechen, dann lebt sie noch lang dann geht sie auch niemals kaputt, unsere Sprache ist ein Geschenk vom lieben Gott! Wemmer se spreche, dann läävt se noch lang. Un mie Hätz, dat litt mer od d'r Zung. Ich hat en Angst, er nöhm mich beim Schlawitsche, im Jeist soh ich mich schon derektemang im Kittsche, doch spoort spürte ich janz jenau, er meint et jut mit mir, ich seht ihm dann: drei hetzich on mein Ihr. Ich tät och schwer an minger Mutter hänge, wenn sie och menchesmol mit mir tät kräftig schenge, doch war im Grund ich doch, de liebe Jong, so leicht bracht ich sie nit us der Fassong frz. Dann jeht se och niemols kapott.

Next

Songtext von Brings

denn ich bin nur ne kölsche jung

Deutsch-Unterricht - dat wor nix för mich. Ich binne ne Kölsche Jung, watt willste mache? Heute bin ich glücklich, dass ich es kann, unsere Sprache, die macht uns doch aus. Denn ming Sprooch, die jof et do nit. Egal was ist gesagt habe, es war verkehrt. Mor hürt schon von Wiggem, wenn eener Kölsch schwaad. Ich ben nur ne Kölsche Jung Un mie Hätz, dat litt mer op d'r Zung Op d'r Stross han ich ming Sprooch jeliehrt Und jedes Wort wie tättowiert Op minger Zung Ich ben ne Kölsche Jung Oh Oh.

Next

Brings: Kölsche Jung

denn ich bin nur ne kölsche jung

Ich deit och schwer aan minger Mutter hänge, wenn se och menchesmol met mir deit kräftig schänge, doch wor em Jrund ich doch, dä leeve Jung, su leich braat ich se nit us dem Verzung, un hat ich ens e Sammeltass´ zerbroche´, dann daach ich janz bestimmp jetzt häsde jet verbroche, die Mam´ säät nor för mich, du küss nit vör de Tür, ich säät dann, Mam´ ich kunn doch nix doför. Uns Sprooch iss en Jeschenk vom leeve Jott. Hück ben ich jlöcklich, dat ich et kann. Ich bin och sonst nit schlecht, nee, ich bin brav, ming Lieblingswörtsche, heiss Kölle Alaaf! Eine Gewähr für die Richtigkeit und Vollständigkeit der Angaben kann nicht übernommen werden. Denn ich bin nur ein Kölscher Junge und mein Herz, das liegt mir auf der Zunge Auf der Straße habe ich meine Sprache gelernt und jedes Wort wie tättowiert auf meiner Zunge Ich bin ein Kölscher Junge.

Next

Songtext von Brings

denn ich bin nur ne kölsche jung

Und hier noch eine Übersetzung ins Hochdeutsch! Ich binne ne Kölsche Jung und tun jern lache. Ich ben e'ne Kölsche Jung un dun jään laache. Ejhal wat ich saachen dät, et wor verkeht. . Wuss nit, wat se vun mer will. Ich bin ein Kölsche Jung… Ich ben nur ne Kölsche Jung un mie Hätz, dat litt mer op d'r Zung Op d'r Stross han ich ming Sprooch jeliehrt und jedes Wort wie tättowiert op minger Zung ich ben ne Kölsche Jung Oh Oh….

Next

Songtext: Willy Millowitsch

denn ich bin nur ne kölsche jung

Liedtext Oh, oh, oh, yeah, oh, oh, oh, yeah, oh. Denn ich bin nur ein Kölscher Junge und mein Herz, das liegt mir auf der Zunge Auf der Straße habe ich meine Sprache gelernt und jedes Wort wie tättowiert auf meiner Zunge Ich bin ein Kölscher Junge! Sprech ödentlich hät de Mam jesaht. Ich rode dir, loss niemals der Kopp hange, lach doch im Leve nur dann wirst dich schon fange, denn wenn de nit mi lachst, dat is verkeht, sing doch dinn Muttersproch eh Kölsche Leed, sing so wie ich, du bruchst dich nit zu schamme, und hest de jrosse Forch Furcht , dann singe mir zusamme, wenn do dann einestags am Himmelspöötzje Himmelpförtchen stehst, dann sag dem Petrus heimlich, still und leis: Ich binne ne Kölsche Jung, watt willste mache? Di Zeuchniss dat weed keene Hit. Gitarrensolo Denn ich bin nur ein Kölscher Junge und mein Herz, das liegt mir auf der Zunge Denn ich bin nur ein Kölscher Junge und mein Herz, das liegt mir auf der Zunge Auf der Straße habe ich meine Sprache gelernt und jedes Wort wie tättowiert auf meiner Zunge Ich bin ein Kölscher Junge. Refrain: Denn ich ben nur ne Kölsche Jung. Op d'r Stross han ich ming Sprooch jeliehrt.

Next

♫ Brings

denn ich bin nur ne kölsche jung

Ein herzliches Dankeschön an den Kölner Jugendchor St. Sollte eine Datei gegen Urheberrechtsbestimmungen verstoßen, wird um Mitteilung gebeten, damit diese unverzüglich entfernt werden kann. Hück ben ich jlöcklich, dat ich et kann uns Sprooch, die mäht uns doch us mor hürt schon von Wiggem wenn eener Kölsch schwaad do föhl ich mich direkt zu Hus Wemmer se spreche, dann läävt se noch lang dann jeht se och niemols kapott uns Sprooch iss en Jeschenk, vom leeve Jott Denn ich ben nur ne Kölsche Jung un mie Hätz, dat litt mer op d'r Zung Op d'r Stross han ich ming Sprooch jeliehrt und jedes Wort wie tättowiert op minger Zung ich ben ne Kölsche Jung Gitarrensolo Oh Oh…. Oh, oh, oh, yeah, oh, oh, oh, yeah, oh. Ich rode dir, loss nie d'r Kopp ens hange, laach doch em Levve nur, dann weesde dich schun fange, denn wenn de nit mi laachs, dat is verkeht, sing doch ding Muttersproch op Kölsche Leed, sing so wie ich, da bruchst dich nit zu schamme, Sing su wie ich, du bruchs dich nit ze schamme, und hässde Truusverloss, dann singe mir zesamme, wenn do dann einesdaachs vör'm Himmelspötzje steihs, dann saach dem Petrus heimlich janz still un leis: Ich ben e'ne Kölsche Jung, wat willste maache? Un mie Hätz, dat litt mer op d'r Zung.

Next